THE PHOTOGRAPHY BLOG FB ADS

THE PHOTOGRAPHY BLOG FB ADS
Sudah tiba masanya untuk mempromosikan THE PHOTOGRAPHY BLOG ini. Dengan koleksi melebihi 400 post dan berjaya kekalkan disiplin diri dalam updated blog ini maka mahu tak mahu THE PHOTOGRAPHY BLOG perlu mempromosikan dirinya.

Bukan untuk menunjuk-nunjuk sebab gambar yang ada dalam ini bukannya hebat sangat tapi untuk berkongsi dan belajar dengan rakan-rakan fotografi yang lain. Fotografi adalag passion aku, dan aku ingin berkongsi minat ini dengan semua pihak.

Dalam dunia fotogafi ini, kehebatannya ialah betapa tinggi ilmu fotografi anda namun ia takkan habis untuk anda belajar. Teknik anda sudah mahir tapi bakat bukan sesuatu yang harus boleh dibelajar tetapi melalui pengalaman. Try and error kata omputih sentiasa mematangkan diri anda.

THE PHOTOGRAPHY BLOG FB ADS


Manakala dalam dunia blogging pula, kata pakar SEO. Adakala anda perlu mengeluarkan wang untuk boost up artikel anda kerana dengan post sahaja belum tentu orang kan baca.

Kasi pakar SEO uruskan tapi aku tak sampai tahap ini sebab blog aku ini bukan menjana pendapatan yang tinggi. Cukuplah sekadar dengan mengguna FB ads ini untuk dapatkan penonton.

Saya Hanif mengucapkan ribuan terima kasih kerana anda sudi singgah di galeri foto saya ini. Saya amat berbesar hati..Terima kasih


Updated klik terkini pada 24 March 2020:

THE PHOTOGRAPHY BLOG FB ADS

Post a Comment

0 Comments